Тема петиції
№27
Поліпшення умов обслуговування людей в "Полтаводоканал"
1. Потрібно прийняти закон який би передбачав невідкладне обслуговування полтавчан (а не чекати по тижню в звичайному графіку "Полтававодоканалу") якщо наприклад підтікає взимку лічильник який запломбовано а автономне опалення неможливе якщо перекрити воду чекати працівника водоканалу мінімум тиждень а на вулиці мінус - абсурдна ситуація. За словами керівництва "Полтававодоканалу" коли я говорив що готовий доплатити якби тільки негайно вирішити цю проблему там відповіли що були б корупціонерами і не можуть порушувати закон тому потрібен новий закон про негайний виклик.
2. Потрібно удосконалити обслуговування в "Полтававодоканал". На вулиці двадцять перше століття термінали самообслуговування а в "Полтававодоканал" радянські часикілометрові черги мінімум тричі потрібно йти туди для вирішення проблеми.
Храпач Дмитро Васильович
Опублікована 03.12.2015 р.
Підписанти
№ п/п | ПІБ | Дата голосування |
---|
1 | Акимова Оксана Александровна | 07.12.2015 |
2 | Сікач Дмитро Васильович | 08.12.2015 |
3 | Грисенко Наталія Евгеніївна | 08.12.2015 |
4 | Лысюра Елена Владимировна | 08.12.2015 |
5 | Ізмайловська Наталія Миколаївна | 08.12.2015 |
6 | Марченко Віталій Васильович | 08.12.2015 |
7 | Глуханчук Ірина Вікторовна | 08.12.2015 |
8 | Лапіна Валентина Павлівна | 08.12.2015 |
9 | Солонець Марина Леонидовна | 09.12.2015 |
10 | Овчаренко Марина Леонидовна | 09.12.2015 |
11 | Глуханчук Василиса Васильевна | 09.12.2015 |
12 | Поплавський Сергій Вадимович | 10.12.2015 |
13 | Макаренко Анна Андріївна | 16.12.2015 |
14 | Азіна Людмила Олексіївна | 31.01.2016 |